Advert




25 October, 2009

Popeyes's Treat

Mula-mula nak cakap Thank You kepada kawan-kawan yang kukenali dari zaman belajar sampai lah sekarang tempat keje yang sama (department je lain-lain). Maaflah ye korang punya surprise tu aku revealkan, rasa kelakar pulak nak tengok korang sengih2 macam kerang sebab nak merahsiakan sesuatu dari aku. Lastly, aku jugak yang bagi map nak ke Popeyes tu. Hehehe..

Eh, ni makan-makan sempena belated birthday aku yang dah 3 bulan berlalu. Nape ntah tahun ni kawan-kawan semua sambut birtday aku belated. Frust i............... Sudah la, takde perasaan langsung dah tua-tua ni nak terasa hati orang lambat sambut birthday kan. Lain la kalo suami sendiri yang lambat wish, mau merajuk seminggu.

Last Friday punya plan ni diadakan di Popeyes, TTDI. Ni kali kedua aku makan kat sini, kawan2 ku baru first time nak try. Amacam sedap tak? Aku suka biskut ngan mash potato dia je. Prihatin tak prihatin kawan-kawan ku yang budiman ni, siap order air Milo special untuk aku. Terharu i.


Erin bagi hadiah yang sangat touching. Frame siap gamba aku ngan Syirah. Suke bangat! Sempat Erin amik gambo tu dan print. Tima kasih banyak. Dah pampangkan kat meja ofis ni ha, ramai puji tau Erin.



Makan best, team best, dan kesimpulannya.......semua BEST! Saya harus lah mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua kerana belanja makan, kek dan pengangkutan. Next time, we should do this more often ye. Tapi kereta? Anis je yang drive... anis oo anis....takyah pindah.


No comments: