Advert




07 February, 2013

Bertemu orang Moscow.

Menunggu orang Moscow dan orang seksyen 7, Shah Alam :PP



Yeay baby Moscow dah sampai.  Last jumpe masa Zara dalam perut lagi. Sekarang kamu dah besar ye Zara.  Alhamdulillah dapat kita berjumpa masa kawan kami Oja dan family balik bercuti awal bulan Januari haritu.  Oja nak makan kat Chillis so kami dating kat Chillis, Empire Subang.

Zara yang comel dan bambam. Boleh tahan aktif anak dara ko kan Oja.  Tak padan dengan maknya yang lemah gemalai hahaha..



Auntie Kerun buat ape lah tu sampai Zara garu kepala dibuatnya?  Kerun masih lah tetap dengan kelam-kabut dia tu.  Heehhee sorry Kerun tapi kalo ko takde tak happening..



Walaupun Oja je yang jauh di mata dekat di hati, tapi yang bertiga lain tu susah sangat nak berjumpa.  Especially Kerun lah, busy memanjang mengalahkan perdana menteri kekdahnye. Anis pulak kat Shah Alam sibuk gak dengan kerja-kerja membaking dan membeading dia.  Aku sibuk dengan anak-anak huhuhu...Masing-masing nak catch up banyak benda.  Rindu u ols semua..kekecohan tetap seperti dulu muahahahaa...

Masa study kat UiTM dulu ini lah antara kawan-kawan saya yang susah senang bersama.  Masa hari nikah/wedding pun dorang yang banyak membantu.  



Alhamdulillah semoga silaturrahim ini kekal sampai bila-bila.




4 comments:

~♥ OjaAmran ♥~ said...

Amin..

Next year jumpa lagik! Insyaallah ^_^

Anis Rahim said...

aminnn...farah, tetibe anis cam sedih plak bile bace post ko yg ni...huhuhu....friendship forever...inshaallah....

mama-syira said...

Oja: InsyaAllah panjang umur, murah rezeki...

mama-syira said...

Anis: Amin ya rabbal alamin.. :)