Advert




03 May, 2008

Lunchie Munchie

Bersempena dengan bulan April yang lalu, jatuhnya tarikh lahir seorang sahabat dari zaman unibersiti dulu iaitu Oja atau lebih glemer Gia.

Seperti 5-6 tahun sebelum ni, kebiasaannya kami akan buat birthday party. Si empunya birthday girl akan membelanja kawan2 yang lain makan. Kawan2 yang lain pula akan membelikan si birthday girl hadiah mengikut wish list birthday girl.
Memandangkan tahun ni je baru ada blog, maka dapat la bercerita dalam ni. Maap dipinta kepada Kerun yang tarikh lahir jatuh pada bulan Februari yang lalu. Walopun majlis telah berlangsung dengan meriahnya di restoran Ole-Ole Bali dengan menu yg amat sedap sekali, malangnya, gambar2 sepanjang majlis takde. Camera time tu amat bengong. Sorry ye pren. Tawun depan k.

Berbalik pada sebeday party Oja yg venue nya di Black Canyon Coffee, majlis ditunda pada bulan Mei sebab memasing sibuk dengan exam dan kerja. Aku telah menghangkut suami dan anak sekali dengan tak malunya. Haha. Pakej la kan. Dulu single leh la. Sekarang dah triple so kena ikut. Nasib la korang kena belanja. Kalo korang nak jugak cam aku, cepat2 la kawen. Nanti leh aku belanja suami dan anak korang pulak.

Thanks to Oja for the lunch. Very delightful. Oja, semoga panjang umo + murah rezeki + dapat jodoh yang baik + diberkati Allah swt. selalu. Okie dokie!
Chocolate mocha for me

Mine is Tom Yam Udon & Anis chose Tom Yam Mee

Happy with her birthday gifts


4 sekawan + ahli baru si kecik



2 comments:

Anonymous said...

Wah, dah siap dah akhirnya..congrats!

quick note: bila la den punye nak siap..huhuhu

mama-syira said...

to hippihugsy- hehe. tq. cepat le siapkan,leh kita wat knowledge- sharing ;)