Advert




12 October, 2009

Belated birthday plus Raya!

Belated sungguh birthday celebration aku kali ni, sampai 3 bulan! Tapi takpe demi kawan-kawan tercinta, aku kena lah memahami sebab masing-masing pun ada masalah tersendiri. Bersempena dengan Syawal sekali, aku pun invite lah diaorang untuk celebrate birthday aku tu kat rumah mak, senang aku masak je sendiri lauk-pauk raya. Antara menunya ialah nasi tomata, nasi himpit, rendang daging, ayam merah (kerun request). Gamba takyah upload la ye sebab nanti terliur. Boleh?

Sesi potong kek ni macam malu pulak sebab dah tua kan, haha. Siap ada anak ngan suami jadi peneman. Malu betul nak nyanyi-nyanyi lagu ngan tiup lilin depan mak ngan suami. Nasib baik Syirah ada tolong cover.

Lepas tu kitaorang berdoa supaya semua hajat kami dimakbulkan. Maaflah kami memang gila kadang-kadang. Itu perlu supaya ceria. Nasib baik suamiku sporting, dia pun paham wife dia kalau jumpa kawan-kawan akan jadi lupa daratan.

Ok lah malas nak citer detail, aku bahagia dan gembira dapat hadiah yang best-best daripada kawan-kawan. Kerun bagi perfume ngan selendang. Oja bagi kain ngan tudung. Anis bagi make-up set. Korang perasan tak, semua barang-barang untuk kecantikan kan...bagus kawan2 aku, nak bagi aku cantik. Maklum la dah ada anak ni kadang-kadang terlupa, bz untuk anak je. Hehehe


Dah 11 tahun... and BFF FOREVER! Korang cepat kawen tau!

No comments: