Advert




19 February, 2010

1st timer

"Mama, Iyah nak air tu...air ndau (hijau) tu."

"Ni bukan hijau sayang, ni merah"

"Ha, air ndah tu"

"Tak boleh, ni air orang besar. Budak kecik tak boleh minum"

"Nak ciket je.."

"Nah, nak rasa sangat"



Ha kan muka dah jadi kelat minum air berkarbonat. Takpe lah bagi dia try, kalau tak try tak tau jugak camne rasanya. Tak sakit perut takpe..hehe.


2 comments:

akpfapaf said...

anak2 saya semua cakap air gas tu "air muntah" sbb derang penah rasa..pastu terus muntah..dan sampai sekarang mmg tak leh minum air tu..bagus la..heheh

mama-syira said...

Farihah, haha air muntah namanya. baguslah anak2 tak suka minum air gas. ni pun nak bagi dia try je. muka kelat tapi mintak lagi..camno.