Advert




12 December, 2011

Trudy & Teddy

Banyak citer tak ber'update' lagi ni. Citer Segamat, citer wedding reception kat Klang.  Tunggu gamba2 dari dlsr abang aku ni dah berkurun. Huhuhuwww...

Berbalik pada tajuk seperti di atas. Aku ada la gak belikan anak-anak baju Trudy & Teddy ni untuk certain function macam wedding ke, jalan-jalan ke. Sebab harga agak mahal even buatan Malaysia? Tapi bila sale kat Sogo, sila lah beli banyak-banyak.

Aku suka T&T sebab design dia comel, kaler dia soothing (light purple, light yellow, light grey, white) dan simple. Tak lah berkerawang lah kembang semangkuk lah.

Salah satu baju T&T yang Irfan pakai ni, kelaka tak? Rompers siap ada bow. Hahahha.


Jumaat lepas dapat email:

Congratulations!
You’re one of the lucky ones to receive Trudy & Teddy’s Floral Tote Bag for free. For gift collection, just drop by at Sogo KL from 15 to 31 December 2011. Our sales personnel will have your name and contact upon collection of gift. Thank you for following us on Facebook.

Regards
Trudy & Teddy


Yeay!
Nanti aku dah dapat bag tu, aku menunjuk-nunjuk share dengan kengkawan ye. Barang free, sape tak nak. Muahaha...

Bye.



No comments: