Advert




10 August, 2008

Mataku

Saya amat memerlukan cermin mata baru, yang lama dah terlalu lama. Sampai dah hijau cam ada kulat kat getah dia (ala yg kat sendal antara hidung tu, ape tah panggil nya).

So dari hari Isnin sampai Jumaat, aku berturut-turut 3 kali pegi kedai spek kat Pertama Complex. Situ banyak choice and dapat staff discount. Memandangkan aku ni agak kedekut, pilih nak la yang berbaloi dengan rege.

Sampai 2 kali tukar fikiran nak pilih yang ok dan harga pun mampu milik punya. Nak beli kaler pink tapi cam tak masyuk je. Comel memang comel tapi tak sesuai dengan keadaan semasa kalo baju kaler ijau tak ke tak sedondon tu. Hehehe.. banyak cekadak betul.

At the end of the day, lepas tanya semua staff kedai tu pendapat dorang, aku pilih la spek ni. Rasa menggigil je nak bayar RM370 utntuk sepasang spek. Huhu... mahal nyeee. Pada aku ni kira dah mahal la ni, orang lain tak tau la. Orang kaya bleh la. Lantak la malas nak pikir janji mata ni clear nak pandang orang, tgk tv, driving. Takyah nak kecik2 kan mata sampai pening. Tapi spek ni cam nak dekat sama ngan spek lama je design nya.

Tak bitau Papa lagi beli spek ni...


5 comments:

Emma said...

lawa.. ada twinkle2 little star lg.. cute!!!

spek i rm99 je.. ha ha... giler kedekut!!

-mama emma yg kedekut sikit-

whitetulip said...

wow..menyepek baru ...phewiit
aku pun nak buat ..tp tak tau lah bila
flexi point pun dah abis kat interest umah jek
tak dapek aku nak claim kalo beli pun
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. :(

mama-syira said...

twinkle2 little star tu yg buat terbekenan tu..nampak comel..hikhik.

mama-syira said...

puan tulip putih,
ala nanti ada duit lebih gi buat ok.. ;)

Anonymous said...

eeeiiii..beli spek mahal..mane aci..