Advert




21 October, 2008

Rindu kat dia

Patut lah sejak seminggu dua sebelum ni asyik teringat kat dia. Siap mimpi-mimpi dapat jumpa. Baru bercadang nak call dia. Tup tup hari Ahad tengahari, dapat call n sms cakap dia on the way nak datang umah.

Siapakah dia? Dia ialah kakak yang dikenali masa dok kat hostel Cempaka 2, UiTM Shah Alam, iaitu Kak Fairuz Noordin. Kakak angkat lah kiranya. Banyak kenangan manis, lawak masa mula-mula kenal dengan Kak Fairuz. Dia ni muka ala-ala garang..semua junior takut kat dia. Tapi ramai yang cuba nak jadi adik angkat dia la siap rebut-rebut. Termasuk la aku, tapi aku cam cool sket la..konon. Nape ntah suka tengok dia. Cam ada aura gitu. Tapi diam-diam aku tetap berusaha nak rapat ngan dia. Siap anta kad lah, surat la... call radio lah (dia dulu DJ Radio UiTM). Lama-lama kak Fairuz dah boring agaknya ngan kerenah aku, dia pun surrender kot. Mula-mula dengan ajak teman dia duty kat studio, bawak balik kampung dia kat Kedah nun. Sampai la sekarang dah mesra sesangat. Dah kenal dia, rupa-rupanya dia tak garang pun. Sangat lah baik dan caring orangnya.

Kak Fairuz sekarang DJ kat Radio IKIM, married dan dah ada 2 anak teruna yang handsome. Husband dia pun aku kenal since zaman UiTM dulu sebab husband dia komander Kesatria. Dulu dorang dating pun ajak aku..ekekke...menyibuk je kan.

Kak Fairuz, tima kasih datang umah. Dah berkali-kali asyik tak dapat jumpa je. Akhirnya dimakbulkan doa. Miss u so much... thanks for everything. Farah tak sangka kenangan dulu-dulu tu menjadikan kita rapat.. hehehe...take care Kak, Abang Wan, Izwan & Azhan.
Anak 2 orang tetap kurus jelita. Anak sorang? mak aih..

Kak Fairuz lentok lebih-lebih plak..ekeke

Ahmad Izwan & Ahmad Azhan yang friendly