Advert




20 May, 2010

Lebar dan Besar

Hujung bulan April hari tu, bos ada buat house-warming rumah barunya yang tersergam indah kat Bukit Bandaraya, Shah Alam. Sebagai immediate staff yang takmo menghampakan jemputan, ku gigihkan pergi berdua dengan Syirah. Drive all the way from Klang. Nasib baik tak jauh Klang ke Shah Alam tu. Sarat-sarat pun drive lagi.
Tajuk tu sebenarnya aku nak tujukan kat banglo bos aku yang besar tapi tak amik gambo pun rumahnya. Hehe.. tamo lah aku letak gamba rumah dia tanpa kebenaran. Kot2 la ada orang lain yang terbaca blog ni, bos pulak tahu. Mana tau, dia tak suka kan.
So beralih kepada lebar dan besar yang lain. Apekah itu?


Tengok lah sendiri gambar-gambar di atas. Korang tafsirkan. Lepas beranak kena la bersungguh kurus balik gamaknya gini. Takpe.. ade aku kisah gemuk pun? Janji anak aku sihat. Suami sayang lagi tak? Eh mana boleh komplen kan, kalo bukan sebab dia. Bluwek.

No comments: