Advert




28 April, 2011

Malu tapi Mahu.

Rezeki kan. Dapat beg comel sangat. Beg tu ada mak ngan anaknya. Hadiah dari officemate yang pemurah. Kak Nurul a.k.a Datin Nurul nama dia. Sampai je ofis "Farah, ada plastik bawah meja. Amiklah". Aku "Ha? Biarla plastik tu kat situ". "Tengok la dalamnya" Kak Nurul paksa. Bila bukak je "ekk eiiii bestnye berapa hinggit?" . Aku bertanya penuh inesen.


Ye lah aku kirim dulu kalo dia ada nampak beg cantik2 belikan, nanti aku bayar tapi jangan mahal-mahal, aku kata. Kak Nurul ni beg dia hari-hari tukar ikut tema baju. Jenama jangan cakaplah, gucci, ferragamo, coach, prada. Original la takkan tipu dah Datin. Sekali Kak Nurul kata "tu hadiah lah, happy secretaries day". Ooooo hadiah. Aku terima dengan redha. Hahaha. Tapi Kak Nurul kata "untuk letak barang-barang Syirah ngan Irfan tau kalau pegi outing". Ha? Tak kira, nak pakai jugak pi ofis. Suka sangat sebab besar dan kaler dia pun i like.


Ni anak beg tu. Aku letak handphone dan duit.



Ni mak dia, comel tak. - pandangan depan.



Pandangan belakang



Kena la amik gambo brand dia dekat-dekat camni? Agak sakai.



Actually ni dapat dulu sebelum beg. Weekend hari tu ngendeng kat husband. Ni beli pakai duit sendiri campur tolak suami top up. Yang pasti, bila kat umah iphone ni terus jadi hak milik Syirah. Dia pegang tak bagi orang lain, sebab main game! Bila dia dah tido baru Mama dapat pegang. Tak tau lah tepon sape sebenarnya ni.



No comments: