Advert




04 October, 2011

Cheese Naan @ RMSY


Amacam? Menggiurkan tak? Eh tak sesuai tu untuk maknusia. Menyelerakan tak?  Memang mabeles lah cheese nya melimpah ruah. Tak penah lagi makan cheese naan yang tak kedekut cheese camni. Selalu tepung je lebih, cheese tah ke mana. Yang ni, hah amik!

Kat mana? Nama restoran ni RMSY, seberang jalan Maju Junction.  Harga sekeping tu (agak besar) RM5. Makan dengan kuah kari. Kalau nak lagi kebabom , up dengan ayam goreng rempah camni. Perghh.. memang alhamdulillah syukur nikmat.  Pastu ko kenyang sampai malam.


Puan Sri dan Datin Seri sekalian, bila nak repeat? 

Hehehhee...(kalo bab makan, laju je dia ni).



3 comments:

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

Ha'ah mmg nak repeat ni...
tak menahan tgk cheese yg meletup2 tuuuuuuuuuu...
ah tidakkkkkkkkkkkkkkkkkk....

Deqna said...

member ofis aku ada gak citer pasal kelazatan cheese naan kat maju junction nie... tapi tgk memang lazat pun.. nak try jugak

mama-syira said...

Erin: nanti kita pegi lagi ye...

Derna: sila pergi dan nikmatilah kelazatannya.. hehhee