Advert




12 January, 2010

Model Secret Recipe


Suka pulak gambar ni. Macam model lak anak aku ha (sesekali perasan). Tak, aku yang perasan sebab aku yang snap gambo ni masa tengah makan kat Secret Recipe hari tu. Lama dah. Rasa macam pro pulak amik gambo ni. Padahal digi cam cikai sajok. Gambo ni original tidak diedit.

Minah tu pun bukan main posing masa mama nak amik gambo ni. Biasalah dia kan dari sebesar tapak tangan dah asyik bergambo je. Sampai satu tahap kita kena marah bila amik gambo dia.

Bye.

3 comments:

zemi said...

erm...biasa la budak2 skrg...

dah biasa sgt bergambar...kalah kita ni..

anak mama dah umor brape??

NeenaAnuar said...

memang ade classs gambo tu farah!

mama-syira said...

Zemi,
Ye lah budak2 skrg advance. Syirah tu umo dia 2 tahun 3 bulan. Ape pun, terima kasih ye sudi singgah sini. Belajar rajin2 :)

Neena,
Alahai segan aku ha, wife si photographer puji. hehehe..thanks Neena!