Advert




21 July, 2010

Bertungku

Mana tak naik hantu? Apa yang mama buat, semua dia nak jugak. Batu tungku tu nenek bungkus dalam kain batik nak bagi Mama lah kan. Alih-alih dia pun nak. Tak bagi dia mengamuk sampai adik yang baru tido terbangun. Dah la seksa nak menidokan adik.

Banyak-banyak bersabar lah dengan kerenah anak-anak anda. Especially bila baru dapat adik, perangai otomatik bertukar. Itu lah kuasa Allah. Tapi sesungguhnya saya bersyukur dan bertuah dikurniakan sepasang cahayamata ketika ini. Walau cabarannya hebat, saya cuba menjadi mama yang boleh menjadi kawan.

Aksi kakak bertungku batu panas, katanya sakit pinggang


3 comments:

Ila said...

nak gelak
hahahaah
syirah syirah
bertuah betol tau..
akakkakakakakak

akpfapaf said...

hahaha..kelakar la syirah ni..
Dia pun nak kempis gak..
mana aci mak dia sorang je kempis..hehehe

mama-syira said...

Ila:
Macam2 perangai dia kuar. hehe tak sabor nak borak2 kan.

Farihah:
dia dah cukup kempis dah,hehe