Advert




21 November, 2008

Ibu Mertuaku

Semalam husband terchenta balik. Tapi kali ni drive keta dia. Sebab nanti kan nak gi PD nek keta dia la..keta aku kecik je.. tak muat.

As usual, mak mentua kirim salam dan kirim macam-macam benda gak. Makanan kegemaran aku pun dia kirim. Isk isk..terharu sungguh menantu mu ini. Dia tau aku suka makan ketupat tiga segi ni. Siap ada rendang ayam yang kalo dimakan sehingga menjilat jari. Pastu ngan kuih cucur jawa. Tidak ketinggalan agar-agar sirap.


Buah-buahan camni pun setiap kali balik, sure bawak pisang la, betik..mangga. Kali ni ada buah labu pulak. Emm leh masak lemak cili api. Ooo serai pun ada. Ayam kampung pun ada gak mak mentua kirim tapi lupa nak snap gambo dah masuk dalam fridge.

Terima kasih mak. Nanti hujung tahun, ada cuti Farah balik kampung ye. Sure leh makan sedap hari-hari...hehehe.. Tima kasih kat Papa jugak bawak balik ni semua. I love u. Dua-dua mak pun pandai masak.

5 comments:

Deqna said...

wah bagusnya.. syoknya.. ni mesti menantu kesayangan..

mama-syira said...

setakat ni baru aku sorang je menantu..bleh la. pasni tak tau ada harapan ke tak..ekeke

Anonymous said...

mama syira, buat tag yg saya bagi tu yer..check my blog

mama-syira said...

baiklah mommy qareena.
u've been tag too! pls do! heheh

whitetulip said...

aku nak rendang cicah ketupat palas...
nak jugak..skarang..tak kire..hahahahaha