Advert




25 November, 2008

Siapa Ayu & Farah?

Orked Purple a.k.a Ayu bagi assignment ni suruh buat. Perah otak ni nak buat..ngeh ngeh..


#01; - Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng tag dia.

1. Ayu adalah junior ku masa kat UiTM dulu. Tak kenal time tu but now kamceng.

2. Isteri kepada Shadiq, Mommy kepada Qareena Ayesha.

3. Kami selalu share citer pasal anak masing-masing.

4. Anak kami lahir same date cuma bulan je lain. Qareena: 26 Sept 2007, Syirah: 26 Oct 2007!

5. Dalam pantang dulu selalu sms/mms sesama sendiri.

6. Ayu suka makan tapi tak gemuk. Kurus je dia ni. Best kan?

7. From my observation, dia wat keje lemah gemalai je. Sopan gitu. Hehe..

8. Ayu suka kaler hijau.

9. Ayu sangat lurus orangnya. Kadang-kadang kita buat lawak, dia ingat betul.

10. Ayu sweet n pretty.


#02; - Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara pasal diri mereka.

1. Saya ada suami dan sorang anak je baru.

2. Saya sangat berdikari [puji sket].

3. Orang kata saya garang. ye kot?

4. Suka wat lawak jugak.

5. Suka kemas rumah, layan Syirah.. cita-cita nak jadi housewife.

6. Suka ayam goreng.

7. Suka masak jugak tapi tak suka buat biskut raya.

8. Saya suka basuh bilik air. bukan sebab nak jadi cleaner tapi saya takleh la...

9. Kadang-kadang baju tido pun saya gosok kalau ia terlampau komot.

10. Saya terlalu menjaga hati dan perasaan orang, sampai diri sendiri stress. hehhhehe

#03; - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

Ramai dah buat rasanya..so takde sape lagi nak tag. ehehe

#04; - No tags back!

Sekian untuk makluman Puan Ayu dan kawan-kawan sekalian. Tima kasey!

No comments: