Advert




10 December, 2008

Lets Rock!

Hari Jumaat lepas, some selected members dalam department plan untuk lunchie munchie sempena meraikan sorang officemate kami yang akan 'meninggalkan' company. He got better offer, why not? Ok lah, cerita berpandukan gamba.. nak type panjang pun nan ado masa. Overall, hari tu adalah hari paling kenyang sedunia. Balik ofis rasa nak baring sebab perut takleh nak kendur. Tegang je.. kahkahkah..

We 'ROCK' here...
Kak Qish punye Ice lemon tea & Lemonade aku punye sangat masam.. :(
Starter kami pilih Hard Rock Nachos. Sedap sebab ada cheese, mushrooms.
Nachos dia pun crunchy sangat. Mind u, big enough to share.

Starter lagi, kali ni Jumbo Combo namanya. Dalam tu ada
Spring Rolls, Hickory-Smoked Chicken Wings,Onion Rings,
Potato Skins and Tupelo Chicken Tenders. Served with four different sauces.
Ni aku tak makan sgt sebab dah kenyang. Main course pun tak makan lagi.
(Tetiba ada lapik cawan yang sensored...pls ignore. Itu sekadar lapik cawan je)

My bos makan ni - Grilled Sirloin Steak. Mashed potato dia sangat sedap.
Dia tak larat nak makan, aku yang makan. Sungguh tak malu.

Chicken Chop pilihan Kak Qish.. kenyang makan starter,
yang ni pun takleh abis pastu paksa orang abiskan. Tak patut..tak patut..

Ini lah main course aku. Fish & Chips. Sedap.
Itupun sampai buntang mata nak abiskan ok.

HRC tengah promote "Imagine There's No Hunger'. Mamat yang nak resign
tu belikan kami sorang satu wrist band ni sebagai kenangan. Thanks dude!

So masing-masing pun tunjuk la 'tanda persahabatan' tu.. kononnya la kan.
Muka aku konon excited.

Sebelum balik, aku nak main gitar jap. Grenggg...


2 comments:

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

Farahhhh...dapnya makanan2 tu semua...mak aiiii ..kalau erin ada kat situ...mau mentekedarah gak makan tu heehhe :D

mama-syira said...

gi erin ajak encik hubby.tu yg segan nak letak gambo makanan, nanti ibu2 mengandung meleleh air liur. hehe