Advert




04 June, 2009

My Self Achievement


Akhirnya, penat lelah dan susah payah aku diraikan sempena Konvokesyen semalam, 3 Jun 2009. Bermula dengan kegembiraan, berakhir semestinya dengan kepuasan. Tapi perasaan happy semalam tak sama dengan perasaan happy masa konvo Diploma. Tak tau nape. Happy semalam sebab susah payah study part time berakhir tapi masa diploma mungkin sebab first time dan kawan-kawan yang best. Menangis jugaklah semalam dalam Dewan Sri Budiman tu. Tak sangka aku berjaya. Bukan senang... ishh tak tau nak cakap. Tapi memang payah bila kita bekerja sambil belajar. Ada suami, ada anak lagi. Tapi itu semua cabaran.

Tak guna type panjang lebar. Di kesempatan ini nak ucapkan terima kasih tidak terhingga terutama sekali untuk MAK yang banyak bersusah payah untuk Dina. Tolong jagakan Syirah time Dina pergi class. Bukan takat tu, support pulak lagi dengan kata-kata perangsang. Terima kasih banyak.

Semestinya untuk suami yang tersayang. Sangat memahami dan bagi sokongan 100% untuk belajar sambil bekerja dan berkahwin dan mengandung dan beranak. Hehehe. Kalau tak, takkan Mama berjaya habiskan study ni.

Untuk family yang sama-sama berkorban dan memahami kesusah payahan nak mengejar segulung Ijazah. Sampai dalam pantang pun pergi exam.. jalan slow giler. Allah Maha Mengetahui.

Untuk kawan-kawan, bos, lectures dan semua yang menyokong. Terima kasih.

p/s: more photos later ye...

5 comments:

Emma said...

congrate!!! otak i dah bkarat.. x mampu nak sambung belajar lg..
la nie dok belajar ilmu rumahtangga lak.. lalala

-mama emma-

mummysya said...

tahniah mama!!!

kalo syira baca, pasti dia beruntung dpt mama macam farah...

mama-syira said...

thanks emma. hehe. ilmu rumahtangga penting jugak. ni pun tak cukup lagi menuntut ni :D

mama-syira said...

huhuh..beruntung ke? tq shikin :)

NeenaAnuar said...

aku memang kagum lar ngan ko farah.... aku cam admire lar org yg leh keje sambil belajar niee.. apatah lagi dah berumahtangga.. memang payah seeehhh... anyway... congrats babe!!