Advert




10 July, 2009

Pemilik Pinky Laptop

Based on TRUE story. Hehehe. Ini lah pemilik pinky laptop. Orang lain nak pegang laptop ni kena mintak ijin dulu. Kalo tak, dia marah. Tapi kan bebudak ni belikan mainan, main tak sampai 2 minit pastu dia tak heran dah. Ceh membazir je. Ni kes Syirah lah. Kalo buku takpe, naik lusuh buku tu dia ulang baca. Tapi bab mainan, memang rugi beli kan dia. Anak-anak orang lain tak tau le camne perangainya pulak. Sama ke?

Hai..laptop ni saya punya

Mari saya tunjukkan cara-cara nak pasang mouse

Cucuk selagi boleh ye puan-puan..sampai kerut-kerut dahi lagi bagus

Iskkk manyaknye assignment..
Dah siap. Tutup, simpan. Sekian, 2 minit je saya main. Jimat bateri.

2 comments:

Zetty84 said...

Wah...nk jadi cikgu makonah ke...? Hihi...cantik laptop pink dia tu...!!! ;p

mama-syira said...

nak jadi engineer IT leh tak? hehe