Advert




03 July, 2009

Rindu

Terjumpa balik gambar-gambar lama ni.

Rindu saat itu. Emmm.... bestnye.


6 comments:

NeenaAnuar said...

aik.. cam ade isi jer lagi farah... huhuhu.. kalau de.. share2 kan lar yerr... :D

Deqna said...

haah cam nak bertambah lagi jer nie??..

mama-syira said...

amboi korang bab2 ni laju je ye.
wahai kawan2 ku neena dan derna, aku berangan je ni. lum ada apa2 lagi. kalo ada nanti leh la share, takkan sorok punye. hehehe

Ezrina - A wife & a mummy of two said...

'Bila ku rinduuu...aku tersebut nama muuuuuuuuuu...' sekali lagu zaman 80 an daaa.... siti fairuz nama dia ehehhe :D

wah..wah..wah...kalau dah jumpa gambar syira dok dalam perut ni farah...nmpknya..mmg kena cecepat proses dah ni...jgn berangan2 dah heheh :D
you go girl!!!

akpfapaf said...

dah rindu2 tu apa lagi..takkan cik abang tak paham eh?? on je la farah..hehehe

mama-syira said...

Erin, wah wah siap nyanyi lagi tu. hehehe insyaAllah memang teringin nak bagi Syirah adik. muehehehhe.

Farihah, cik abang pun dah sound. tapi bila nak on? insyaAllah ada rejeki nanti..