Advert




14 August, 2010

Dinner @ One World Hotel

Banyak benda tak update. Semua citer agak keterbelakang. Salah satunya company dinner ni. Sebenarnya time ni aku belum habis maternity leave lagi. Still dalam cuti tapi dah habis pantang lah.

Setelah mendapat keizinan suami (dia tak balik) dan mak, maka dapat lah aku pegi bertemankan adik. Lama tak keluar kan, sekali dapat keluar dapat lah release kepala. Actually orang dalam pantang sangat stress so, kena gak keluar sekali sekala. Tu yang kalo stress sangat boleh meroyan tu. Eh, ni dah citer lain.


Ok lah takde apa yang menarik dinner kali ni. Dapat dok meja VIP (sebab dok ngan bos), stage depan mata je. Tapi sebab aku bukan peminat Anuar Zain so tak heran sangatlah. Chinese food yang ok-ok. Dapat doorgift berupa pemain MP3, boleh lah bagi kat Syirah.


Dapat lah adik aku amik gambo ngan Anuar yang turun datang dekat ngan meja. Sebenarnya jasad aku je yg ada kat dalam ballroom, tapi kepala teringat anak-anak kat umah. Dok meronta-ronta nak balik.

No comments: