Advert




09 April, 2009

Buat Seorang Isteri

This is so touching and made me cried. Tak sangka pandai husband aku buat puisi. Sedih ek.

Buat seorang isteri
Andai dapat aku memiliki kemewahan akan ku jadikan mu permaisuri di
mahligai dan akan ku jadikan kau seorang ibu kepada anak2nya.Tapi
apakan daya,
Walaupun hati ini sentiasa sunyi dan sepi tanpa insan tersayng yang
dapat menemaniku disisiku dan sepi tanpa mainan maja bersama puteri
sulungku,namun aku pasrah dan sentiasa berharap semuanya akan
berkahir.Tapi aku rasa bertuah kerana dia seorang yang tabah dan
seorang ibu pandai menjaga puteri kesayanganku
Buat seorang isteri.......
Apa jua keadaan yang berlaku aku ingin kau tahu aku amat menyayangi
dan merinduimu.Semoga keperitan yang aku tanngung selama ini akan
berakhir
Mudah-mudahan doa kita dimakbulkan Allah satu hari nanti. Amin. Sayang gile kat awak berdua!

4 comments:

Emma said...

alahai.. sweetnyeeeeeeeee

-mama emma-

mama-syira said...

pastu sedih...huhu..

Deqna said...

Itulah luahan rasa husband ko. Boleh tahan...

mama-syira said...

derna, dia tu romantik. aku? aaaa... statik. :P