Advert




08 April, 2009

Jemput minum Chocoholic

Kat cafe ofis tempat aku kerja ni , dalam menu beverages dia ada satu air ni. Nama dia CHOCOHOLIC. Sape yg keje kat sini tau lah kan? Korang penah try? Kadang-kadang kalau teringin aku beli lah, nak beli selalu sangat takleh. Mahal doww RM4.80 untuk segelas air [after diskaun - harga sebenar RM6]. Bagi aku la, orang lain kaya mesti dia kata murah jer! Air ni coklat + pisang. Erkk? Macam mak aku lah korang ni.. mak aku bila sebut air campur pisang dia kata "eiii yang bukan-bukan je". Aku ni peminat pisang, whatever to do with pisang..i'm loving it! Muahahha...

Pastu kan last weekend, aku kat umah teringin nak minum air tu. Tengok ada milo, ada pisang.. so aku buat lah. hehehe.. humban kan je air milo yang dah siap bancuh, seketul pisang & air batu dalam blender. Pastu tuang dalam cawan... siap lah ari chocoholic yang sedap mabeles! Yang dicedok dari idea cafe ofis.

Dalam masa 1 hari, 3 kali aku buat... boleh?? Ni ha rupa ia dah siap walaupun nampak tak menarik tapi rasa dia sedap tau...wah siap puji diri sendiri. Jemput minum...

No comments: