Advert




18 March, 2011

Sekejap je dah 9 bulan

Masa ada anak sorang dulu kan, rasa tak sabar nak tunggu perkembangan Syirah - nak merangkak ke, tumbuh gigi, duduk.

Tup tup bila dapat Irfan, tak sedar pantasnya masa berlalu. Ye lah sibuk sangat nak tengok 2 orang, dulu perhatian kat sorang je. Kesian adik, kadang-kadang tak sedar tetiba dia dah pandai duduk. Pastu kan dia suka tepuk tangan bila orang nyanyi tepuk amai-amai. Paling best, pantang dengar muzik... siap la dia goyang kepala macam head banging.
Perkembangan lain adik dah 9++ bulan ni:




Kalo dah lidah menyentil je camtu, maksudnya apa?
Yeay! dah tumbuh gigi 2 batang kat bawah.



Memanjat dan berdiri adalah expert
Pandai sayang kakak. Bangun tido cari kakak, nak main cari kakak
Elelelele... time gaduh tarik rambut korang ye

Dah nampak bujang kan? Walopun topi tu dapat
duduk 3 saat je atas kepala.

Yang setia menanti Mama setiap hari


My son is a big guy now.. huhu

4 comments:

Anis Rahim said...

suke la tgk ipan ni..xjemu la...tomei sgt....hensem lak tu....leh wat menantu (anak pun xdo..hahaha)

mama-syira said...

Thank you Auntie Anis.
Takpe masih belum terlambat utk dapatkan menantu. eekekkekee..

Erin-mummy Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

hi encem boy.... bila la nak jumpa ni... nak pinjam dukung jap boleh? :)

mama-syira said...

Nanti ada rezeki kita jumpa ye Auntie Erin :) nak dukung nak timang nak lambung pun boleh ahahah