Advert




27 July, 2012

Mari melipat kain.

Bestnye dah ada pembantu untuk lipat kain kat umah. Tapi kena sabarrrr banyak-banyak la masa nak ajar tu. Sebab anak dara saya ni, cane nak cakap ha.. kalo buat keje tu nak perfect2 je. Silap sikit marah..gitu..

Mula-mula, belajar lipat seluar dulu.



Betulkan seluar dulu, yang terbalik di bawak kedalam.



Pastu lurus-luruskan yang berkedut tu bagi licin.



Ha tu kakak dah start la tu nak ngamuk sebab susah nak bagi lurus. Mamat belakang tengah jalan tu pun sibuk gak nak lipat :P



Lipat kaki seluar dari 2 jadikan 1.  Adik tu gelak-gelak ape yang kelaka? Kacau kakak nak belajar.



Pastu lipat lagi, kalau seluar tu panjang buat la 3 bahagian, kalau pendek 2 bahagian. Paham tak kak? "pahammm" kakak jawab.  Adik masih lagi gelak tak sudah hahahhaaaa buat lawak la tu.



Belah kiri, hasil kerjatangan kakak. Lulus!  Belah kanan, hahahhaha adik punya. Tu lipat ke LEPAT dik?

Hai lah anak..anak..



1 comment:

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

haha :D comel je gelagat dua beradik ni....
ipan...gelak terkekek2 nampaknye tu...
kak syirah buat lawak eh...