Advert




16 May, 2009

Rezeki lagi

Alhamdulillah lagi sekali. Sehari lepas dapat duit, hari Jumaat yang mulia semalam.. rezeki berlipat ganda. Kali ni rezeki makan...sampai 2 kali makan tengahari. Fuhh nak meletop perut tapi ape pun syukur padaNya.

Kul 12pm, kat ofis ada jamuan kesyukuran bersempena bos ku sudah kembali bekerja seperti biasa setelah MC 2 bulan akibat kemalangan jalanraya. Alhamdulillah bos dah sihat cuma sebelah kaki tu macam tak berapa 'sihat' lagi.

Tengok lah menu nya, bisa membuat air liur meleleh, antaranya seperti di bawah...




Dessert pun dah sampai bermacam-macam, tak tau nak makan mane satu wehh.. dengan sago gula melaka, caramel, kek 2 jenis... tu buah-buahan lagi.. ni yang buat aku tamak ni. hahaha.. syuh syuh ni semua syaiton ni.


Ni ahli jemaah yang hadir.. bab makan mana bleh tak hadir...muahahhaha...eh mummysya pun ade.. jemput makan.




Lepas aku makan laju-laju kat jamuan kesyukuran tu. Aku dah ada date lain yang menanti. Cewah cam ye ye je. Actually date ni dah plan lama takleh nak postponed lagi. Pertama, sebab birthday Anis. Kedua, sebab ibu merandung tingin nak makan kat Secret Recipe. So mari kita makan lagi sekali...[ye, aku kuat makan. mengaku sambil tunduk].

Ni ibu merandung, Puan Ila Si White Tulip posing bersama-sama ibu-belum-nak-merandung sedang menunggu makanan tibe. Aku time ni dah kenyang sebab makan kat ofis dulu.. hahahha tapi nak makan lagi, itu mesti.

Bagi meraikan birthday our friend, Cik Anis ni yang ke....? Teka lah sendiri. Sepatutnya Ayu si Orked Purple pun ade. Malangnya dia terpaksa cuti sebab anak dia sakit mata. Korum tak cukup, sorry eh Ayu..we ols proceed dulu.
Aku makan ni je... tapi tak abis. Sebab tamak kan..padan muke.

2 comments:

Mya said...

sagu gula melaka tu memanggil2 i ok! huhu..

mama-syira said...

memang sangat meliurkan.. hehehehh