Advert




07 August, 2012

Birthday Mama hari tu.

Kesian. Birthday bulan 6, celebrate bulan 7, update bulan 8.

Restoran Murni. Ada banyak cawangan tapi kami pegi yang paling hampir dengan umah iaitu kat USJ. Taklah hampir pun memandangkan yang lain lagi jauh. Dah lama teringin nak makan kat William. Tengok orang post gamba makanan ngan air dia, best-best.  Restoran Murni ni sama macam William. Yeay dapat akhirnya pegi di hari jadi saya ^_^



Pelbagai jenis dan warna air.


Dan juga berpuluh2 jenis makanan dalam menu sampai tak tau nak pilih.  So ini lah pilihan kami. Itupun tak snap semua gamba makanan, ini yang sempat je lah ye.

Teruk kan aku post gamba makanan bulan2 posa camni? Maafkan saya.



Yang paling kanan sekali tu namanya roti Beckham. Dalam dia sardin dan campur ada ayam. Tak sedap sangat. Sebab terlampau banyak bahan.



Tiba-tiba datang kek dari belakang. Surprise lah kononnya hahahaha.... tapi agak terkezut gak la tak sangka ada kek bagai.



Berduet tiup lilin, amboi siap tiup lilin dah tua tua ni.



Terima kasih Papa belanja makan kat sini, terima kasih bagi surprise kek.



Terima kasih semua yang join memeriahkan majlis.  Terima kasih Allah kerana bagi peluang untuk hidup merasai nikmatMu. Alhamdulillah untuk semuanya.



2 comments:

Zareene Saifuddin said...

Best kan farah makan kat restoran murni ni.. dulu time tengah dating ngn laki, aku suka g restoran murni kat ss2.. itu 1st kedai dia.. food dia sedap... chinese style... sbb owner dia pon chinese muslim...

mama-syira said...

Oo ye ke.. varieties food dia yang hebat tu